Saturday, July 27, 2024
spot_img

Top 5 This Week

spot_img

Related Posts

Pengarah JSJK Bukit Aman adakan lawatan ke ESSCOM

LAHAD DATU: Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Komersil (JSJK), CP Dato’ Sri Ramli Mohamed Yoosuf mengadakan lawatan kerja ke Pejabat Eastern Sabah Security Command (ESSCOM), di sini, petang Selasa..

Ketibaan beliau disambut oleh Komander Eastern Command, DCP Datuk Victor Sanjos bersama timbalannya, Brigedier Jeneral Mohamad Ismail Kamarudin di Pejabat ESSCOM, Lahad Datu

Dalam lawatan tersebut beliau telah diberikan taklimat mengenai situasi keselamatan di samping bertukar pandangan dan maklumat mengenai pengoperasian pasukan keselamatan di kawasan Zon Selamat Sabah Timur (ESS Zone).

Beliau diberikan taklimat mengenai situasi keselamatan di samping bertukar pandangan dan maklumat mengenai pengoperasian pasukan keselamatan di kawasan Zon Selamat Sabah Timur ESS Zone.

Beliau juga telah diberikan taklimat mengenai situasi keselamatan serta bertukar-tukar pandangan dan maklumat dengan YDH Datuk KEC mengenai pengoperasian pasukan keselamatan di ESS Zone.

Hadir sama, Pengerusi PERKEP JSJK Bukit Aman,  Datin Sri Fatimah binti Moyedden.

Turut hadir ketua-ketua Staf Bahagian Keselamatan dan Pengarah Bahagian Tindakan Awam ESSCOM,  Pegawai Pemerintah Markas Operasi Markas W4 Lahad Datu, Pegawai-pegawai Kanan ESSCOM serta JSJK, Bukit Aman.

Sumber: Eastern Sabah Security Command
  

Popular Articles